16. Prosinec 2018 - 04:36

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - misticjoe

Stran: [1]
1
Amiga / After the End
« kdy: 6. Únor 2012 - 21:28 »
Než se pustím do své úplně poslední textovky Homotron, rád bych ještě vydal post-apokalyptickou pecku After the End, která nese prvky RPG. Rád bych od vás hráčů slyšel, zda byste raději více RPG prvků a nebo to mám nechat na základu "život, síla". Hra je plná grafiky, zvuků a hudby. Bude vyžadovat harddisk a 2MB Chip (to asi nikdy žádná textovka nepotřebovala, ale alespoň se nedočká zahambující předělávky pro PMD ;-) :JOKE: netrpělivě čekám na předělávku Zelené Sedmy od Kamila, kterou dělá Lisiak4, ale asi to nějak fláká, bo o ní dlouho nic nenapsal). Demáč nebude, jen finálovka (bo když vydám demáč, tak finálka nikdy nebude)...

2
Programování / Lepší komprese obrázků pro AMOS
« kdy: 17. Říjen 2010 - 22:02 »
Jak už jsem tu napsal, našel jsem ve svém archívu textovou hru (podobná Playboy) Tereza od pana Lejska, od kterého jsem asi před osmi lety dostal jednu Amigu - nicméně obsahuje cca 4MB digitalizované grafiky. Když to hodím do ABK, tak to klesne na nějakých 2,8MB, ale pořád to je sakra moc. Nemáte někdo nějaký engine na lepší kompresi?

3
Multi-platformní hry / Portování her z 8mi bitů
« kdy: 1. Červen 2010 - 10:30 »
Trochu jsem se šťoural v AMOSu cca před dvěma měsíci a zjistil, že není zas tak složité přeportovat textovky z ZX Spectra nebo C64 na Amigu a posléze i tedy na STčko (a PCčko, vzhledem k tomu, že je i AMOS pro PC). Existují různé utilitky, které vyextrahují z PRG nebo TAPu basicový program (pokud je hra tedy psána v Basicu) a pak už stačí jen pár úprav, aby to mohlo běžet pod Amosem.
Je nějaká hra, která vám na 16bit platformách chybí a určitě byla psaná v BASICu? Pokud ano a vybereme nějakou s nejvíc body, můžu se pustit do jejího portování :-)

4
Textovky zaměřené na intelktuálnější publikum jsou ošimetné. Ostatně jako všechny hry, které si za příklad vzaly tvrdé vycházení z historických údajů. Textovky musí jít blíž k lidem. Já například momentálně dělám (a Holy mě asi zabije, že se nevěnuju Doomovi :-) ) Sídliště Story... Staré ošlapané lino, průvan v oknech a Holy ztracený s celou svou rodinou, to je myslím docela dobrý námět ne? Ano, modří už vědí, úkolem hry bude najít Holyho s ženou a klukem, kteří se ve spletitém labyrintu paneláku ztratili :-)

Stran: [1]