19. Srpen 2018 - 11:40

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Hunterz

Stran: [1] 2
1
Všeobecná diskuse / Spam a Nefunkcni profil
« kdy: 24. Únor 2018 - 08:42 »
Dneska mi prisel mail z tohodle fora, netusim proc, nevim o tom, ze by se jedno o reakci na nejaky muj prispevek. V zaveru toho spamu se pise:
cituji:
Pro zakáz dostávat oznámení se přihlášte do fóra a odškrtněte v profilu volbu "Dostávat oznámení fóra a upozornění emailem.".
konec citace

Bylo by mnohem ferovejsi uvest primo v mailu odkaz na unsubscribe.


Tuhle volbu v profilu nikde nevidim, o zadne maily jsem se neprosil, tak to laskave vypnete, nebo to forum opravte. Dale chybi moznost "zrusit ucet".

Predem diky.


2
Python - engine / Re: Cesta Krve
« kdy: 21. Duben 2011 - 14:09 »
Zacal jsem tvorit druhou epizodu - Plzen

3
To s tim infinitivem je z anglictiny, kde to nerozlisujou chudaci. sebrat i seber pisou "take". Holt nas jazyk je slozitejsi. Osobne pisu seber, prozkoumej atd. Navic doplnovani tabulatorem hraci napovi.

4
Python - engine / Re: Cesta Krve
« kdy: 21. Únor 2011 - 18:23 »
panprase uz mi nalezl par chyb, ktere uz jsou v aktualni verzi v svn opraveny

5
Python - engine / Re: Mé předělávky textovek z atari
« kdy: 21. Únor 2011 - 18:19 »


Nyni uz se do her daji vkladat obrazky. Bud lokalni, nebo dokonce ze site.

6
Python - engine / Re: Cesta Krve
« kdy: 12. Únor 2011 - 11:39 »
Tak prvni epizoda hotova. Je mozno testovat.

7
Všeobecná diskuse / Re: Registrace nových uživatelů
« kdy: 9. Únor 2011 - 16:14 »
To nejde dat do registracniho kroku nejaka otazka v cestine? mysli, ze to by spoustu spambotu odradilo. Taky by mohlo jit napr. u novych lidi prvni komentar schvalovat, pak u uz je nechat byt, pripadne smazat. Pokud je todle forum modularni jak odst php veci dneska, mohlo by to pomoci nejakyho pluginu byt osetreny.

8
Python - engine / Re: Cesta Krve
« kdy: 28. Leden 2011 - 18:16 »
Pokud to pujde dobre, uz brzy bude prvni epizoda dokoncena. Uz zbyva opravdu jen maly kousicek.

9
Multi-platformní hry / dead cyborg
« kdy: 1. Leden 2011 - 09:20 »
Brzo by melo vyjit tohleto, dalsi dily pry budou, pokud se podari ziskat dost daru od fanousku.

http://deadcyborg.com/

10
Python - engine / Re: Cesta Krve
« kdy: 1. Prosinec 2010 - 18:05 »
Po nejake dobe jsem zas dopsal kus pribehu. Uz jen kousicek a bude hotova prvni epizoda.

11
Python - engine / Re: Konkurence
« kdy: 14. Listopad 2010 - 11:16 »
 ;)

12
Python - engine / Re: Konkurence
« kdy: 30. Říjen 2010 - 10:59 »
Tak jsem našel pythonýrskou knihovnu na tvorbu textovek - jmenuje se PUB a vypadá dost namachrovaně. ::)

viz. - http://py-universe.sourceforge.net/ ;)

Vzdyt ten projekt je mrtvej, posledni release byl pred 470 dny.

13
Programování / Re: GLKOTE
« kdy: 4. Září 2010 - 11:46 »
Pro ucel online textovky jsem pro svuj engine nasel a upravil webshell v pythonu, ktery spusti webserver a pak i samotnou aplikaci - hru. Ma to nekolik much jako treba, ze v tom javaskriptu, nejdou psat slozene (composed) znaky - kdyz zmacknu carku a pak o, neudela se o s carkou apod.

Online demo: http://62.182.234.12:8022/

14
Python - engine / Re: Cesta Krve
« kdy: 12. Srpen 2010 - 20:59 »
tak uz to je v svn i se zacatkem druhe bitky (nedokonceno, vlci hrace vzdy dostanou :-) )

15
Co byste očekávali od textové hry / Re: Ovládání textovky
« kdy: 12. Srpen 2010 - 20:56 »
To je fakt. Na druhou stranu kolikrát se ale takové vkládání předmětů do jiných (a zase jejich vyndavání) v té hře smysluplně (tj. coby řešení nějakého problému) využije? Viděl jsem několikrát, že kontejneru bylo využito pro baťoh (apod.), aby hráč mohl nést víc předmětů. Jenže to je podle mě taková neúčelná realističnost sama pro sebe. Pak máme nějaké otvírání skříní, truhel apod., ale to se dá programátorsky vždycky nějak "obejít". Ale jestli ten TADS bude dotáhnut do konce, tak to já ho používat budu, to zase jo, pokud mě teda ještě napadne nějaký scénář.  ;)

Princip batohu přidává určitý pocit realismu, ale máš pravdu, že není nezbytně nutný. Na druhou stranu obvykle funguje plně automaticky, a tak nepřináší žádné nepohodlí pro hráče. Kontejnery obecně (používá se nejenom "do", ale i "na", "za", "pod") se dají použít i pro zápletku. Třeba "dej desku na gramofon", "vlož kartu do štěrbiny", "dej žížalu na háček", "dej obálku pod dveře", "vlož baterii do svítilny", "vlož minci do automatu". Spousta situací se dá vyřešit i pomocí univerzálního příkazu použij, ale to pak hráč může zkoušet použít všechny předměty a ani o tom moc nemusí přemýšlet. Třeba použije knížku. Co se stane? Přečte si ji a dozví se něco užitečného? Prohledá ji a vypadne na něj důležitý lísteček? Hodí ji po někom nebo něčem? Použije ji jako těžítko na nějaký mechanismus? Podloží s ní CML a ten začne pracovat? To za něj už udělá hra sama!

Ale ten konkrétní příkaz jsem říkal kvůli tomu, že by to Hunterzův engine mohl umět, podporu kontejnerů totiž má. Je tu ale několik složitostí, se kterými je nutné se vypořádat. Zcela triviální je doplnění synonym, aby kromě "vlož" uměl i "dej" (a kromě "seber" a "vezmi" i "vem" atp.). Horší to je s pády. Hřeší se na to, že ve většině situací se používá u předmětů čtvrtý pád "prozkoumej koho/co", "máš koho/co". Kontejner by ale měl slyšet i na druhý pád "vlož koho/co do koho/čeho". Proto by fungoval příkaz "vlož vajgl do somračku", kdyby s ním hra počítala, ale ne už "vlož vajgl do somračky". Pomohlo by mít možnost nadefinovat více podstatných jmen pro jeden předmět. Možná by se to dalo pořešit pomocí Item.items[u"somračku"].desc, protože tím se dají nadefinovat přídavná jména a v některých příkazech na přídavná jména engine slyší, např. "prozkoumej banánovou" umí, ale na vložení to nefunguje.

A když už umíš přídavná jména, mohl bys uvažovat o tom, zda můžeš mít místnost, kde budou černé dveře na sever a bílé dveře na jih a co se stane, když zadáš příkaz "otevři dveře". A složitost opět narostla a může růst i dál. Chci tím jen ukázat, proč jsem se rozhodl přeložit hotový engine, než se pokoušet o vlastní, protože i o tom jsem jednu dobu přemýšlel.

Snazit se o neco naprosto dokonaleho i s temi pady je krasna vec, ale lepsi je postupne to vylepsovat. U naprosty vetsiny her jde o hratelnost a zabavu a ne o to ze to je naprosto dokonale vyhytany. u textovek si myslim, ze to palti zvlast. Muze byt genialni engine, ale kdyz pribeh hry a zpracovani bude stat zaprt, ani sebelepsi engine spatny dojem ze hry nezlepsi.

Stran: [1] 2