19. Listopad 2018 - 18:46

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - pedromagician

Stran: 1 ... 13 14 [15] 16
211
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 21. Únor 2014 - 22:20 »
Precital som, vyzera to dobre, len smelo do toho :)

mozes to pls. prehodit do ich nativneho formatu? gdocs robi volajake obstrukcie s txt :(

212
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 18. Únor 2014 - 21:49 »
Gdocs znie dobre,  mne sa osvedčili :-)

213
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 17. Únor 2014 - 12:18 »
jo to vyzera dobre, s tym si experimentoval nie? http://panprase.cz/parodya/ ? :)

214
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 17. Únor 2014 - 11:42 »
Hehe, si myslím, že jak Pedrův tak můj engine je boží, ať nejsem tak nekritickej, ten Pedrův má silnej potenciál, u mne je to to taková prasečinka spíš, ale účel světí prostředky, v podstatě se koukni na 12tku a tak nějak to může vypadat, možná, že i líp.

Tak to dakujem :D ale "boží" je az ta nova verzia :) stale sa pohravam s myslienkou na volajaku mobil verziu alebo aspon web ale zatial neviem ako to uchopit :)

215
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 17. Únor 2014 - 11:40 »
Výborně, děkuji za nakopnutí, hru už jsem konečně dohrál a zkusil všechny tři závěrečné způsoby, teda, ani jeden nestojí za to, brrr... Byla to ale paráda, na novou hororovku se už moc těším a na engine také.
Ho ho ho, tak to prrrr :) hra ma 8 koncov, aj ked teda zaratame najvacsie rozdiely tak dajme tomu 4
Jeden je vyslovene dobry :) asi napisem navod na kompletne riesenie ;)

A nejlepší bude textovku naprogramovat v obou, ať si hráč může vybrat ten, který mu vyhovuje, já sám jsem někdy otráven z ne příliš pohodlných rozhraní a je pravda, že každý máme jiné preference (ale musím mlčet, sám jsem dříve pracoval jako admin, ne vývojář).
Momentalne nie je sofistikovany editor a tak vsetko (myslim data) su pisane v textovom editore, preto bez dokumentacie by to bol problem ;) ale znie dobre, ked budu texty nemam problem to tam nabachat.


Pedrův engine je bez problémů spustitelný i pod Linuxem ve Wine, přimlouvám se i pro nativní Linuxovou verzi, holt my indiáni máme rádi svobodu ve všem...

Tak to cumim teda :) pre mna nativna verzia asi nehrozi, nie je to v mojich terajsich silach. Ale budem rad ked sa mi podari zachovat spustitelnost pod Wine :) ked uz o tom viem budem rozmyslat tak aby to volajake nove ficury neposkodili.

216
TXT / Re: Salome
« kdy: 13. Únor 2014 - 20:58 »
Som rád že sa páči :-)

"Papier" sa dá riešiť dvoma spôsobmi, po dobrom a po zlom. (tak ako aj strážny). Truhlička časom uschne a spolu s "upraveným" orechom......  :-)

Momentálne je rozrobená brutálna hororová "On The Boat" kvôli ktorej bol engine vylepšený, hneď po dokončení sa vrhnem na dopisanie dokumentacie a uvoľnim engin :-)

217
Nové textové hry / Re: Doxy
« kdy: 7. Leden 2014 - 22:00 »
Vďaka :-)

218
Nové textové hry / Re: Doxy
« kdy: 7. Leden 2014 - 12:17 »
Da sa stiahnut niekde ta fixnuta verzia?

219
Nové textové hry / Re: Watchman
« kdy: 1. Leden 2014 - 21:53 »
Tak sa hlasim, dohrate. Kratke, prijemne a dufam ze coskoro bude dalsi diel  :)

220
Nové textové hry / Watchman
« kdy: 29. Prosinec 2013 - 11:44 »
MisticJoe pripravil vianocny darcek v podobe novej textovky Watchman.

viac na http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=43&t=890

Holy pripravil AROS verziu http://panprase.cz/clanek/watchman-k-vanocum/

221
Multi-platformní hry / Z-code
« kdy: 1. Listopad 2013 - 11:43 »
Nie su tak uplne nove ale....

JFrotz pre android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whj1972.jfrotz
a Frotz pre iPhone https://itunes.apple.com/ca/app/frotz/id287653015?mt=8

ide o interpreter z-code, t.j. jazyka v ktorom bol napisany Zork.

222
Presne.
Ako o tom informovat hraca, co myslis? Napr. bude na S od teba, a potom bude S,V co ale kludne moze byt aj V,S co teraz?

223
To chápem, ja som riešil problém s reálnou postavou... je na S od teba a pohe sa niekam (napr. ďalej na S) alebo je ďalej a docestuje do miestnosti na S od teba. Neviem či som to zrozumiteľne vysvetlil.

224
znie to dobre :)
bol som zvedavy ako budes informovany o pohybe NPC, kedze to som riesil a s vysledokom nie som uplne spokojny :(

225
"...během rozmýšlení hráče a jeho hrou samotnou se na pozadí odehrává kde co - osoby se pohybují po lokacích..."

ale mozno som to zle pochopil a videl v tom viac ako bolo myslene :)

Stran: 1 ... 13 14 [15] 16