22. Únor 2018 - 16:02

Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od pedromagician kdy Dnes v 08:54 »
:D No to rozhodně má, protože si našel nového zaměstnavatele.

a ja nového testera :-D


Odoslané pomocou Tapatalku
2
TXT / TXT engine
« Poslední příspěvek od panprase kdy Dnes v 08:30 »
Už asi 14 dní bombarduju Pedra dotazy ohledně TXT engine.

Jsem s ním velice spokojen - takže se můžete těšit, že bych mohl něco dokončit.

Rozdělanejch věcí mám dostatek - tak jsem si vzal jednu úplně z prvních věcí, kterou jsem zkoušel kdysi hodně dávno v DarkBasicu a udělal několik lokací. Několik akcí no a co z toho vznikne uvidíme nejspíš v létě.

Stále se mám co učit, nicméně engine je celkem jednoduchý.

Jo a malá ukázka :)

3
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od panprase kdy 21. Únor 2018 - 23:21 »
 :D No to rozhodně má, protože si našel nového zaměstnavatele.
4
Nové textové hry / Re: Exoter v systému TADS a práce na nové hře
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 21. Únor 2018 - 10:41 »
Takže testování je dokončeno, nyní jsou snad již všechny nalezené chyby opraveny. Na stránku IFDB:

http://ifdb.tads.org/viewgame?id=ktolxvj6h3frt94w

jsem umístil aktuální verzi hry pro web, zdroják i binárku určenou pro některý z TADS interpretrů.

Teď už se mohu plně věnovat nové hře, syrečková zábava je u konce a otěže čekají...
5
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 21. Únor 2018 - 10:39 »
Díky moc, vše už funguje jak má a obrázky přidány. Pedro dal vědět, že má teď více věcí rozpracovaných a pracuje se na nové verzi engine, moc se těším.
6
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od panprase kdy 20. Únor 2018 - 22:04 »
Tak obrázky opraveno :) si to tam rozhod jak se bude líbit.
7
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od panprase kdy 20. Únor 2018 - 20:47 »
Ou jeee, dobre článeček :)

koukám na to, nejde přidat obrázek - bohužel už nejsem na textovky.cz adminstrator - zkusíme se zeptat Buffyho.
8
TADS / Re: Otěžemi zimní noci v TADS3
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 20. Únor 2018 - 11:44 »
Paráda,  msg_neu.t jsem upravil a nyní při pokusu o sebrání už dostávám hlášení „To se světlem nemůžeš udělat“.

Ano, s tím měsícem naprosto souhlasím a vyhledal jsem si parádní příklad u Základny v souboru regionShip.t . Píšeš také o MultiInstance a MultiFaceted, ty si nechám na jindy, teď se pořádně seznámím s třídou MultiLoc. Vrhnu se také na ty vlky v prvních lokacích, měco se vyskytuje v Poly Colossal Cave, tady jsem v ccr-npc1.t našel velmi zajímavou možnost krmení psa/vlka, tu taky pečlivě prozkoumám. Mimochodem tahle hra je opravdu rozsáhlá a na zdrojáky se pečlivě juknu.

Teď máme před sebou jarní prázdniny, ještě do té doby něco usmolím a budu pokračovat po nich, osnovu příběhu budu ještě měnit, protože nápady se objevují zčistajasna, takže zatím se vrhnu na první venkovní lokace.
9
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 20. Únor 2018 - 11:06 »
Paráda, recenzi jsem již sesmolil a je k vidění zde:

http://www.textovky.cz/clanky/syrecky-druha-verze-recenze/

Jen se mi nepodařilo vložit obrázky ze hry, při pokusu dostávám hlášení:

S2_1.png Nahraný soubor nemohl být přesunut do wp-content/uploads.

Prosím jukni na to, pokud se s tím dá něco dělat, můžeš přidat obrázky, které zasílám v příloze.

Hru jsem si suprově užil, jsem zvědav, kdo další dohraje. Teď se zase vrhnu na OZN.
10
TADS / Re: Otěžemi zimní noci v TADS3
« Poslední příspěvek od gaspoda kdy 19. Únor 2018 - 17:53 »
No vida, to je chyba v překladu, jestli si chceš opravit soubor msg_neu.t, tak od řádku 2842, chybí tam jen to obj ve složené závorce:

Kód: [Vybrat]
    /* generic "no can do" message for intangibles */
    notWithIntangibleMsg(obj)
    {
        gMessageParams(obj);
        return 'To {|[jsi]} {s/se} {kýmčím obj} nem{ůž[eš]|ohl[a]} udělat. ';
    }

    /* generic failure message for varporous objects */
    notWithVaporousMsg(obj)
    {
        gMessageParams(obj);
        return 'To {|[jsi]} {s/se} {kýmčím obj} nem{ůž[eš]|ohl[a]} udělat. ';
    }

Při té příležitosti se dá nadhodit, že pro objekty, jako je třeba Měsíc, který je ten jeden a stejný Měsíc vidět z více lokací, tak na to se používá MultiLoc třída, která se přimíchá před ostatní běžné třídy.
Stran: [1] 2 3 ... 10