18. Leden 2019 - 21:45

Poslední příspěvky

Stran: 1 ... 8 9 [10]
91
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od panprase kdy 20. Únor 2018 - 20:47 »
Ou jeee, dobre článeček :)

koukám na to, nejde přidat obrázek - bohužel už nejsem na textovky.cz adminstrator - zkusíme se zeptat Buffyho.
92
TADS / Re: Otěžemi zimní noci v TADS3
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 20. Únor 2018 - 11:44 »
Paráda,  msg_neu.t jsem upravil a nyní při pokusu o sebrání už dostávám hlášení „To se světlem nemůžeš udělat“.

Ano, s tím měsícem naprosto souhlasím a vyhledal jsem si parádní příklad u Základny v souboru regionShip.t . Píšeš také o MultiInstance a MultiFaceted, ty si nechám na jindy, teď se pořádně seznámím s třídou MultiLoc. Vrhnu se také na ty vlky v prvních lokacích, měco se vyskytuje v Poly Colossal Cave, tady jsem v ccr-npc1.t našel velmi zajímavou možnost krmení psa/vlka, tu taky pečlivě prozkoumám. Mimochodem tahle hra je opravdu rozsáhlá a na zdrojáky se pečlivě juknu.

Teď máme před sebou jarní prázdniny, ještě do té doby něco usmolím a budu pokračovat po nich, osnovu příběhu budu ještě měnit, protože nápady se objevují zčistajasna, takže zatím se vrhnu na první venkovní lokace.
93
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 20. Únor 2018 - 11:06 »
Paráda, recenzi jsem již sesmolil a je k vidění zde:

http://www.textovky.cz/clanky/syrecky-druha-verze-recenze/

Jen se mi nepodařilo vložit obrázky ze hry, při pokusu dostávám hlášení:

S2_1.png Nahraný soubor nemohl být přesunut do wp-content/uploads.

Prosím jukni na to, pokud se s tím dá něco dělat, můžeš přidat obrázky, které zasílám v příloze.

Hru jsem si suprově užil, jsem zvědav, kdo další dohraje. Teď se zase vrhnu na OZN.
94
TADS / Re: Otěžemi zimní noci v TADS3
« Poslední příspěvek od gaspoda kdy 19. Únor 2018 - 17:53 »
No vida, to je chyba v překladu, jestli si chceš opravit soubor msg_neu.t, tak od řádku 2842, chybí tam jen to obj ve složené závorce:

Kód: [Vybrat]
    /* generic "no can do" message for intangibles */
    notWithIntangibleMsg(obj)
    {
        gMessageParams(obj);
        return 'To {|[jsi]} {s/se} {kýmčím obj} nem{ůž[eš]|ohl[a]} udělat. ';
    }

    /* generic failure message for varporous objects */
    notWithVaporousMsg(obj)
    {
        gMessageParams(obj);
        return 'To {|[jsi]} {s/se} {kýmčím obj} nem{ůž[eš]|ohl[a]} udělat. ';
    }

Při té příležitosti se dá nadhodit, že pro objekty, jako je třeba Měsíc, který je ten jeden a stejný Měsíc vidět z více lokací, tak na to se používá MultiLoc třída, která se přimíchá před ostatní běžné třídy.
95
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od panprase kdy 16. Únor 2018 - 18:42 »
Klidně k Syrečkům napiš recenzi, těch není nikdy dost :) návod :) já byl rád, že sem dal návod na On The Boat...
96
TADS / Otěžemi zimní noci v TADS3
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 15. Únor 2018 - 07:59 »
Pro dotazy a zkušenosti s novou hrou zakládám nové téma, předchozí už mi přijde drobet přeplněné.

EIZO je od úterka doma, zatím vesele testuji, ten mód pro čtení papíru se zatím zdá být pro vývojařinu v kombinaci s RedShiftem ideální. Parádně se pracuje v GUI i v konzoli, tam se mi zatím nepodařilo obraz roztáhnout na plnou šíři, to se ale určitě časem poddá. Ovládací menu je jednoduché a plně funkční, žádný další software opravdu není třeba, vychytal jsem si 3 módy, které budu používat a ručně přepínat. Únava očí opravdu zmizela a to je super, takže další tvorba bude mnohem příjemnější.

Právě jsem s obrovskou pomocí dohrál druhou verzi Syrečků, těžké, ale skvělé a teď se dám zase do práce. Osnovu hry už mám rozdělanou a pro lepší zážitek jsem si našel vše potřebné k interiéru hradu, kláštera a možná i něčeho navíc, už se těším.

První dotaz bych měl k objektu třídy Vaporous, s jeho pomocí jsem vytvořil měsíční svit na louce, samotný měsíc jsem definoval jako Distant:

+ mesic : Distant 'měsíc' 'měsíc' *2
    "Krásně svítí nad ztemnělou krajinou. "   

    gcName = 'měsíce, měsíci, měsíc, měsíci, měsícem'
    gcVocab = 'měsíce/měsíci/měsícem'
;

+ mesicni_svetlo : Vaporous 'měsíční světlo' 'měsíční světlo' *4
    "Bledý svit měsíce ozařuje jinak zcela temnou noc. "   

    gcName = 'světla, světlu, světlo, světlu, světlem'
    gcVocab = 'světla/světlu/světlem'
;

Prozkoumání je OK, při pokusu o sebrání dostanu hlášku "To s tebou nemůžeš udělat." - podobně to dopadne při hraní Heidi, pokud se pokusím sebrat kouř, viz její zdroják řádek 763. Tady bych očekával spíše zápornou zprávu ohledně sebrání, můžeš se prosím juknout na překlad?

Jdu si vyhrát s těmi vlky a uvidím, co mi TADS nabídne nebo spíše co z něj dokážu použít já, už se těším.
97
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 15. Únor 2018 - 07:41 »
Hru se mi konečně podařilo pokořit, ale bez pomoci bych to rozhodně nedal, zákeřnost tam není jen jedna. Ale jako vždy parádní zážitek, jiné chyby už jsem neobjevil.

Pokud Holy napíše návod, bude to paráda, já se hlásím jako recenzent, neplánujete nebo nemáte někdo recenzi rozpracovanou? Pokud ne, vrhnu se na ní já, hra si to určitě zaslouží.
98
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od pedromagician kdy 8. Únor 2018 - 13:46 »
Super napoveda pomohla som rad :) Si na spravnej ceste, tvoja posledna pozicia je OK. Objavil si ale 2 chyby. Jedna nie je podstatna a nebrani dokonceniu. Druha je ale vaznejsia  :'(

Ak sa niekomu stratia papuče a zápalka a nepodari sa mu pri tom získat dalsi maly kovovy predmet od Cloveka, ktorý tie papuče zahadzuje. Treba si preniest poziciu do novej verzie 1.1 a pouzit prikaz fix1. Papuče aj zápalka sa objavia klasicky pri hydrante.

V novej verzii uz k stracani nedochadza (dufam ;))
99
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 8. Únor 2018 - 10:01 »
Aha, tak tím to bude, v paneláku jsem nevyrůstal, jako dítě v bytovce a teď na baráku, abych se mohl starat o řechtáky. Ale hnedle jsem si vzpoměl na svojí panelovou anabázi, když jsem roznášel letáky v počátcích mého podnikání, už jsem se dostal ven, ta klukovina se zápalkou mě také napadla, ovšem dostal jsem se do zvláštní situace. Nechci zde přesně popisovat, co se stalo, abych mnoho nevyzradil, takže přesné info a své poslední pozice zasílám Vám oběma na émajl.
100
TXT / Re: Syrečky 2.0
« Poslední příspěvek od pedromagician kdy 7. Únor 2018 - 20:30 »
jeej ja som hladal poziciu a ty si ju prilozil sem :D idem sa pozriet :)

Zda sa mi ze mas vsetky potrebne predmety, dam ti otazku. Vyrastal si ako dieta v panelaku?

... a potom neskor az ten telefon. Podotykam ze treba najskor poznat cislo az potom sa da volat.
Stran: 1 ... 8 9 [10]