24. Říjen 2017 - 11:21

Autor Téma: TextGame engine  (Přečteno 12314 krát)

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
TextGame engine
« kdy: 27. Duben 2012 - 20:55 »
Zdar textovkari!
Chcel by som Vam tu predstavit moj java projekt. Program funguje zaroven ako editor a aj ako interpreter hry. Vytvorene moduly si mozete jednoducho vymienat a spustat. Pribalil som tam aj nejaky ten mini navod a maly modul tak snad bude vacsina veci jasna. Kludne sa pytajte ak sa Vam program paci alebo niecomu nerozumiete. :)
« Poslední změna: 28. Duben 2012 - 14:09 od SoulSoft »
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #1 kdy: 28. Duben 2012 - 09:10 »
A kdepak je nějaký odkaz nebo přiložený soubor ke stažení?

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #2 kdy: 28. Duben 2012 - 14:10 »
Pardon :) nejak som mal pocit ze som to tam vcera daval. Tak uz to tam je v prvom poste ako priloha.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #3 kdy: 5. Květen 2012 - 22:07 »
to vypada moc pěkne, v tom by mohl něco napsat tady Mistr Kain, ne?
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #4 kdy: 12. Červenec 2012 - 23:01 »
Zdar, robim druhu verziu textovkoveho enginu a zaujimalo by ma co by tvorcovia a hraci ocakavali od projektu.

Ovladanie :
- Nechat ovladanie hry pomocou zadavania prikazov (minimalne 4 pismena z prikazu) ?
- Urobit ovladanie pomocou tlacitok (vezmi, poloz, sever, juh...) ako napriklad u KaiNovych textoviek ?

Editor
- Miestnosti, objekty a premenne (stavy) budu po novom organizovane v stromovej strukture takze by to malo byt ovela prehladnejsie.
- Editor scriptov by som nechal aj nadalej klikaci (predsa len je to jednoduchsie pre ne-programatorov pochopit). Zmenil by som len sposob akym sa pracuje s prikazmi (podpora copy, cut, paste a ine vymozenosti).

Ak mate napad ktory ste chceli realizovat ale nebol cas, alebo neviete ako, tak kludne piste. :)
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

FLY

  • Globální Moderátor
  • Mladší člen
  • *****
  • Příspěvků: 58
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #5 kdy: 21. Červenec 2012 - 11:40 »
hlasove ovladani....

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #6 kdy: 28. Červenec 2012 - 06:51 »
Použij "předmět x" na "předmět y", to asi nepůjde, že?

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #7 kdy: 28. Červenec 2012 - 12:04 »
Preco by to nemalo fungovat? Alebo lepsie povedave v com vidis problem?
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #8 kdy: 28. Červenec 2012 - 18:53 »
No, vůbec netuším, jak to udělat. Např. ve tvé hře bych si představoval, že se poklop otevře příkazem "použij kost na poklop" a nikoliv tak, jak to máš uděláno. Můžeš mi vysvětlit, jak to udělat? Popř. mi poslat upravenou binárku?

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #9 kdy: 29. Červenec 2012 - 09:17 »
Da sa to urobit takto :

1. do synonym som pridal slovicko use a pod deho definoval tieto slova pouzi, pouzij
2. v objektoch kliknes na kost
3. pridas akciu napriklad s nazvom pouzij kost na poklop (moze byt aj iny nazov, na hre to nic nemeni)
4. prikaz pre akciu musi byt tento : use kost na poklop
5. script potom vyplnis napriklad takto
Message 'text co sa stalo napr kost posluzila ako sperhak a blabla...'
SetObject kost, @void
SetState 'nasiel kanal v cele' set 2


Snad to pomohlo. V prilohe je este upraveny modul.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #10 kdy: 29. Červenec 2012 - 16:11 »
Aha, dík. Už se v tom začínám orientovat.

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #11 kdy: 29. Červenec 2012 - 20:08 »
Netvoří nám tu náhodou Kain něco pěkného?
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #12 kdy: 29. Červenec 2012 - 20:10 »
No, tak jsem v tom začal odpoledne psát a bohužel, když jsem si teď nahrál uložený modul, že ještě něco večer napíšu, tak jsem zjistil, že veškeré znaky s diakritikou byly nahrazeny "smetím".  >:(

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #13 kdy: 29. Červenec 2012 - 20:16 »
Netvoří nám tu náhodou Kain něco pěkného?

Zkusil jsem začátek toho, však víš čeho, ale všechny popisky jsou...  :(

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #14 kdy: 29. Červenec 2012 - 21:01 »
Problem s kodovanim, moja chyba.  >:(
Dal som to teraz na unicode tak by to uz malo fungovat aj s háčkami a čárkami. 
V rarku je aj novy base modul. Stare moduly sa nebudu dat nacitat (lebo by to z textov urobilo este vacsi bordel).

Pripadne este pockaj s tvorbou modulu kym nebude druha verzia enginu. Tam bude gui viacej user friendly a projekt stromovo zobrazeny.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-