20. Říjen 2017 - 07:03

Autor Téma: TextGame engine  (Přečteno 12294 krát)

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #15 kdy: 29. Červenec 2012 - 21:55 »
No, tak jsem v tom začal odpoledne psát a bohužel, když jsem si teď nahrál uložený modul, že ještě něco večer napíšu, tak jsem zjistil, že veškeré znaky s diakritikou byly nahrazeny "smetím".  >:(

Výborně, takže SoulSofta taky narazíme na kůl?
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

Lisiak4

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #16 kdy: 29. Červenec 2012 - 22:36 »
Problem s kodovanim, moja chyba.  >:(
Dal som to teraz na unicode tak by to uz malo fungovat aj s háčkami a čárkami. 

Máš na mysli ukladanie v unicode?

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #17 kdy: 30. Červenec 2012 - 07:42 »
Problem s kodovanim, moja chyba.  >:(
Dal som to teraz na unicode tak by to uz malo fungovat aj s háčkami a čárkami. 
V rarku je aj novy base modul. Stare moduly sa nebudu dat nacitat (lebo by to z textov urobilo este vacsi bordel).

Pripadne este pockaj s tvorbou modulu kym nebude druha verzia enginu. Tam bude gui viacej user friendly a projekt stromovo zobrazeny.

OK. Počkám. Texty si každopádně budu pro jistotu ukládat v záložním textovém souboru. Bylo by možno ve druhé verzi nastavit nějaký "přepínač" mezi popisky v SK/CZ (nachadzas sa v, vzal si atd.)? Anebo udělat, aby se daly editovat?

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #18 kdy: 30. Červenec 2012 - 07:44 »
Výborně, takže SoulSofta taky narazíme na kůl?

Tobě se to nějak zalíbilo.  :) A přitom na Kladensku žádné čarodějnické procesy nebyly.  ;)

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #19 kdy: 30. Červenec 2012 - 07:57 »
OK. Počkám. Texty si každopádně budu pro jistotu ukládat v záložním textovém souboru. Bylo by možno ve druhé verzi nastavit nějaký "přepínač" mezi popisky v SK/CZ (nachadzas sa v, vzal si atd.)? Anebo udělat, aby se daly editovat?

Jasne, rataj s tym.  ;)
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #20 kdy: 30. Červenec 2012 - 16:37 »
Bezva.  :) A ještě bych měl jeden návrh, a to aby se přístup do editoru konkrétní hry dal zaheslovat, tj. aby se zabránilo tomu, že by někdo podváděl při hraní tím, že si hru prostě zedituje.

tekket

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 63
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #21 kdy: 5. Srpen 2012 - 15:38 »
Zatím jsem se na engine díval dost zběžně, ale jednu věc jsem nikde nenašel. Dají se v editoru mazat již vytvořené položky (např. synonyma, objekty apod.)?

tekket

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 63
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #22 kdy: 5. Srpen 2012 - 15:39 »
Bezva.  :) A ještě bych měl jeden návrh, a to aby se přístup do editoru konkrétní hry dal zaheslovat, tj. aby se zabránilo tomu, že by někdo podváděl při hraní tím, že si hru prostě zedituje.

Ve verzi, kterou mám je možnost nastavit heslo.

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #23 kdy: 5. Srpen 2012 - 16:34 »
Spravne. V prvej verzii je tiez moznost zaheslovat modul proti editovaniu. Malo by to byt hned v prvom tabe v nastaveniach.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #24 kdy: 8. Srpen 2012 - 09:45 »
No, co na to rici? Cetl jsem dokumentaci ponekud nesoustredene.  :)

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #25 kdy: 21. Srpen 2012 - 23:14 »
Zdravim vsetkych,
uplynula nejaka doba a aby som len nekecal ze na niecom pracujem a skutek utek.. tak tu to mate. Beta verzia enginu a editora textoviek v jednom programe. Aby toho nebolo malo prikladam este mini hru (modul) na styl Dizzyho ako ukazku.

Oproti verzii 1 doslo hned k niekolkym zmenam :
* hru je mozne ovladat tlacitkami (planuje sa aj ovladanie pisanym textom pre hardcore textovkarov)
* v editore (sa uz snad) lepsie pracuje a aj strom hry je lepsie organizovany a prehladnejsi
* texty su plne prekladatelne

Mozete teda testovat a pripadne pripomienky, napady na vylepsenia alebo bugy poprosim hlasit cez PM. Dakujem :)

Edit : Verzia v prilohe bola stiahnuta a nahradena novsou.
« Poslední změna: 27. Srpen 2012 - 20:56 od SoulSoft »
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #26 kdy: 26. Srpen 2012 - 15:07 »
No, nefachá mi to, nefachá. Na jaké verzi Java to bylo odzkoušené?

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #27 kdy: 26. Srpen 2012 - 21:42 »
No souhlasim s Kainem, mne to taky nejde spustit.
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 419
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #28 kdy: 27. Srpen 2012 - 07:47 »
Tak jsem nainstaloval poslední udate JAVA verze 7 a poté už to šlo.

SoulSoft

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 47
    • Zobrazit profil
Re: TextGame engine
« Odpověď #29 kdy: 27. Srpen 2012 - 08:01 »
Verzia jre/jdk sa nemenila. Ak funguje TextGame engine verzia 1 tak musi bezat aj tato verzia. Skusal niekto spustat program cez debug.bat? Mohla sa tam totiz vypisat chyba, ktora by pomohla vyriesit tento problem.

Inac ja pouzivam jre a jdk verziu 6u34.

PS : Skusim to skompilovat na nizsej verzii nez mam doma. Vecer sa ozvem.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-