24. Říjen 2017 - 11:21

Autor Téma: Kroužící orel  (Přečteno 14747 krát)

panprase

• Administrátor
  • Superčlen
    • Zobrazit profil
Kroužící orel
« kdy: 14. Únor 2014 - 11:11 »
Moc rád bych vytvořil svojí textovou hru z indiánského prostředí, myslím si, že o něco takového se ještě nikdo nepokusil, bohužel nejsem programátor a s TADSem jsem zatím moc nepochodil, ten se podle mého názoru bez alespoň minimální znalosti programování nedá použít. Takže se taky přimlouvám za uvolnění tohoto enginu, vypadá správně starobyle a hrát textovku právě v něm má nezapomenutelnou atmosféru.

Máš pravdu o indiánskou hru se fakt nikdo nepokusil. Jestli se ti bude chtít tak můžeme použít i můj engine. Jakože bych ti to naprogramoval a ty si napsal nějaký ty textíky.

První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

Kroužící orel

• Plný člen
    • Zobrazit profil
    • Šťastný statek
Re: Kroužící orel
« Odpověď #1 kdy: 16. Únor 2014 - 22:04 »
Výborně, děkuji za nakopnutí, hru už jsem konečně dohrál a zkusil všechny tři závěrečné způsoby, teda, ani jeden nestojí za to, brrr... Byla to ale paráda, na novou hororovku se už moc těším a na engine také.

Pro pana vepře - určitě rád zkusím jakýkoli engine, já bych rád naprogramoval indiánskou textovku (je to moje obrovská záliba, moc se mi líbí jejich životní styl, rád tak i vypadám a jezdím v tomto stylu na koni) a kamarád by zase vytvořil něco na motivy Majora Zemana, to by v dnešní době oslovilo určitě dost lidí. Mám teď přes zimu více volno, na jaře a hlavně v létě mě čekají delší vyjížďky a dětské tábory u koní, takže bych rád začal co nejdříve. Texty připravím a zašlu (musíme společně dohodnout formát) nebo bude-li nějaká testovací verze engine, vložím přímo tam.