23. Říjen 2017 - 11:48

Autor Téma: Lunar Crazyman  (Přečteno 2113 krát)

adent

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Obskurnější tvůrce her pro ZX Spectrum
    • Zobrazit profil
    • Retročip
Lunar Crazyman
« kdy: 17. Červen 2014 - 11:28 »
Byl rok 1990 a my, Invalid Coin, se chystali vydat textovku pro dva hráče, Obrazovka byla rozdělená na dvě půlky, každý hráč měl vlastní ovládání přes menu, a princip byl prostý - každý hráč byl někde trošku jinde na měsíční základně a textovku šlo dohrát jen když oba kooperovali. Engine byl hotový, jenže pak přišla maturita, vejška, a už holt nebyl čas to dopsat... Ale možná to byl ujetý nápad!

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #1 kdy: 17. Červen 2014 - 16:50 »
Tohle není vůbec ujetý nápad. Mne se líbí. Horší by bylo sehnat druhého hráče. I když v nejhorším by to uvladnul i jeden.

Já měl zase nápad přepínat mezi postavama. Tedy jakože hra si to přepla sama.  Zvláštní vydání se to mělo jmenovat.

Před pár lety jsem napsal první level v DarkBasicu - Kain to testoval a vyloženě mne nenáviděl.
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 187
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #2 kdy: 19. Červen 2014 - 08:50 »
Nápad skvelý, ale naozaj sa obávam že dnešná doba by mu nedopriala :-( možno hrať 2ja online alebo niečo podobné :-)

Ha prepínanie postáv mám v Salome II ;-)

adent

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Obskurnější tvůrce her pro ZX Spectrum
    • Zobrazit profil
    • Retročip
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #3 kdy: 19. Červen 2014 - 11:06 »
Nad textovkovým multiplayerem online jsem přemýšlel, technicky to není problém, dokonce by bylo možné, aby hráči interagovali sami se sebou a s prostředím (např. jeden otevře dveře, druhý je uvidí už otevřené), ale přináší to spoustu problémů se synchronicitou, s časováním, s tím, jakou míru interakce s prostředím zvolit - musely by být třeba dvě kategorie předmětů, unikátní (co jeden sebere, to už další nemohou) a obecné (klíče, nástroje, co každý potřebuje k vyřešení úkolu) atd.

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #4 kdy: 19. Červen 2014 - 11:53 »

Nápad skvelý, ale naozaj sa obávam že dnešná doba by mu nedopriala :-( možno hrať 2ja online alebo niečo podobné :-)

Ha prepínanie postáv mám v Salome II ;-)

A kdypak se můžeme těšit na Saláme dvojku? He?
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 565
    • Zobrazit profil
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #5 kdy: 19. Červen 2014 - 11:55 »

Nad textovkovým multiplayerem online jsem přemýšlel, technicky to není problém, dokonce by bylo možné, aby hráči interagovali sami se sebou a s prostředím (např. jeden otevře dveře, druhý je uvidí už otevřené), ale přináší to spoustu problémů se synchronicitou, s časováním, s tím, jakou míru interakce s prostředím zvolit - musely by být třeba dvě kategorie předmětů, unikátní (co jeden sebere, to už další nemohou) a obecné (klíče, nástroje, co každý potřebuje k vyřešení úkolu) atd.

Jo to by bylo zajímavý, něco jak tu psal předloni Dave de Sade. Takovej MUD, ale to už nemí můj šálek kávy.
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 187
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #6 kdy: 19. Červen 2014 - 18:28 »
Salome 2 je zatiaľ na papieri, musím dokončiť On the Boat a potom slubeny " Kroužící orel" :-)

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 187
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: Lunar Crazyman
« Odpověď #7 kdy: 20. Červen 2014 - 21:26 »
Nad textovkovým multiplayerem online jsem přemýšlel, technicky to není problém, dokonce by bylo možné, aby hráči interagovali sami se sebou a s prostředím (např. jeden otevře dveře, druhý je uvidí už otevřené), ale přináší to spoustu problémů se synchronicitou, s časováním, s tím, jakou míru interakce s prostředím zvolit - musely by být třeba dvě kategorie předmětů, unikátní (co jeden sebere, to už další nemohou) a obecné (klíče, nástroje, co každý potřebuje k vyřešení úkolu) atd.

To menovane vidim ako 1 problem, ale o to zavaznejsi. Vybalancovat pribeh. Každopádne začnem o tom dumať :-)