Diskuze o textových hrách

Portování her z 8mi bitů

misticjoe

  • Globální Moderátor
  • Mladší člen
  • *****
    • Příspěvků: 68
  • www.amiga.cz
    • Zobrazit profil
Trochu jsem se šťoural v AMOSu cca před dvěma měsíci a zjistil, že není zas tak složité přeportovat textovky z ZX Spectra nebo C64 na Amigu a posléze i tedy na STčko (a PCčko, vzhledem k tomu, že je i AMOS pro PC). Existují různé utilitky, které vyextrahují z PRG nebo TAPu basicový program (pokud je hra tedy psána v Basicu) a pak už stačí jen pár úprav, aby to mohlo běžet pod Amosem.
Je nějaká hra, která vám na 16bit platformách chybí a určitě byla psaná v BASICu? Pokud ano a vybereme nějakou s nejvíc body, můžu se pustit do jejího portování :-)
Občasný programátor textových her, které nikdo nehraje, ale vůbec mi to nevadí :-)


panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
    • Příspěvků: 613
    • Zobrazit profil
Mno to by mne spíš zajímal ten AMOS pro PC :-) myslíš Blitz a nebo Dark Basic? Bacha, ani jeden z nich neběží na moderních operačních systémech...
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili


misticjoe

  • Globální Moderátor
  • Mladší člen
  • *****
    • Příspěvků: 68
  • www.amiga.cz
    • Zobrazit profil
Ani jedno. Jsou různé porty AMOSu, resp. zdravého jádra, tak aby to bylo zpětně kompatibilní, pro PC (sic pro Blitz taky existuje knihovna zaručující určitou kompatibilnost). Třeba takovej sdlBasic by měl umět pracovat se zdrojáky AMOSu.
Občasný programátor textových her, které nikdo nehraje, ale vůbec mi to nevadí :-)


panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
    • Příspěvků: 613
    • Zobrazit profil
Joooo to je jako dobrý todleto ten SDL Basic: "glorious Amos" :-)
První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili