21. Listopad 2018 - 21:10

Autor Téma: TXT engine  (Přečteno 1302 krát)

panprase

  • Administrátor
  • Superčlen
  • *****
  • Příspěvků: 604
    • Zobrazit profil
TXT engine
« kdy: 22. Únor 2018 - 08:30 »
Už asi 14 dní bombarduju Pedra dotazy ohledně TXT engine.

Jsem s ním velice spokojen - takže se můžete těšit, že bych mohl něco dokončit.

Rozdělanejch věcí mám dostatek - tak jsem si vzal jednu úplně z prvních věcí, kterou jsem zkoušel kdysi hodně dávno v DarkBasicu a udělal několik lokací. Několik akcí no a co z toho vznikne uvidíme nejspíš v létě.

Stále se mám co učit, nicméně engine je celkem jednoduchý.

Jo a malá ukázka :)

První den přiletěli, druhý den uděřili, třetí den zvítězili

Kroužící orel

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 159
    • Zobrazit profil
    • Šťastný statek
Re: TXT engine
« Odpověď #1 kdy: 25. Únor 2018 - 18:08 »
Jů, tak to bude paráda, jen více her v tomhle bájo prostředí. Společně s TADSem a tím perfektním Kainovým DOSovým jsou všechna pro mě ta nej pro tvorbu textovek. Já bych Orla II a III také dodělal v něm, v TADSu budu tvořit další hry, když nás bude více, Pedro určitě dokončí dokumentaci a nakonec bude vše otevřené stejně jako v TADS.

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #2 kdy: 15. Červen 2018 - 18:23 »
Rozbehal som jednoduchy issues server wolfbt.pedromagician.com

Pozerat sa da anonymne, na prispievanie je nutna registracia.

Presiel som na MantisBT je na adrese https://txtbt.pedromagician.com/
« Poslední změna: 23. Říjen 2018 - 15:35 od pedromagician »
wolfsworlds.wordpress.com

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #3 kdy: 22. Září 2018 - 19:54 »
Nova verzia 1.7.0 Hologram uz konecne Beta
https://wolfsworlds.wordpress.com/2018/09/22/chystane-novinky/
wolfsworlds.wordpress.com

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #4 kdy: 7. Říjen 2018 - 22:03 »
1.7.0 Hologram je konečne vonku. Ou jééé :)

https://wolfsworlds.wordpress.com/2018/10/07/1-7-0-hologram/
wolfsworlds.wordpress.com

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 431
    • Zobrazit profil
Re: TXT engine
« Odpověď #5 kdy: 12. Říjen 2018 - 19:59 »
Hologram vonku. Ou jééé.
Manuál k tomu kde jééé?

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #6 kdy: 12. Říjen 2018 - 20:06 »
Hologram vonku. Ou jééé.
Manuál k tomu kde jééé?
ved hej hej, bude. slubujem :-)


Odoslané pomocou Tapatalku
« Poslední změna: 12. Říjen 2018 - 20:17 od pedromagician »
wolfsworlds.wordpress.com

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 431
    • Zobrazit profil
Re: TXT engine
« Odpověď #7 kdy: 14. Říjen 2018 - 17:48 »
Vlk taky sliboval a jak to dopadlo...  :)

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #8 kdy: 23. Říjen 2018 - 15:36 »
Issues server som prehodil na MantisBT je na adrese https://txtbt.pedromagician.com/
wolfsworlds.wordpress.com

KaiN

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 431
    • Zobrazit profil
Re: TXT engine
« Odpověď #9 kdy: 28. Říjen 2018 - 10:21 »
100. výročí a manuál stále nikde. Smutné. :-)

SoulSoft

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 50
    • Zobrazit profil
Re: TXT engine
« Odpověď #10 kdy: 3. Listopad 2018 - 13:31 »
Zdar Pedro, mne sa po spusteni txt enginu na notebooku masina po chvili zacina prehrievat (ventilator huci a cpu bezi na 50-90% az kym sa to cele vypne). Tak som sa teda pozrel do configu ci s tym nieco viem urobit.

Su tam 2 hodnoty:
accelerated=true; -> to som netusil co to znamena. po zmene na false mi hra nejde vobec spustit.. v logfile je chyba "renderer creation failed". teda to ma spustit nejaky emulator renderovania? asi nebude ono to co hladam..

synchronizedrefreshrate=true; -> to je vsync ze? ak to dam na false tak cpu stale bezi rovnako 50-90% a hreje

Notebook to je sice uz starsieho typu, no u ostatnych hier co tu sem tam hravam nevidim ze by zapekali cpu. Slo by do logu trebars vypisat info o vsync zisteneho z SDL po inicializacii hry? Kludne by to mohla byt len nejaka prkotina u mna v driveroch, alebo bug v SDL.

Je to HP pavilion v6 a gfx ATI mobility radeon HD 4650. V catalyst centre mam vsync nastaveny na always ON. Hry napr vytvorene v UNITY to ale ignoruju co som si vsimol.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #11 kdy: 4. Listopad 2018 - 22:12 »
na ako systeme (w7,8,10 - 32x64) to pustas?

accelerated=true; - to je zalezitost noveho sdl 2.x malo by to vyuzivat HW na kreslenie niektorych 2d veci
synchronizedrefreshrate=true; - ano to je vsync

skus prosim ta tuto verziu
https://www.dropbox.com/sh/cgbz8j84r3040o5/AAB5AlnGDFCRWNCQWnSaGIEea?dl=0

staci preplacnut txt.exe
a v configu za synchronizedrefreshrate daj natvrdo maxFPS=60 ako sa to sprava?
wolfsworlds.wordpress.com

SoulSoft

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 50
    • Zobrazit profil
Re: TXT engine
« Odpověď #12 kdy: 5. Listopad 2018 - 17:17 »
W7 home x64.

Po nahodeni uprav sa cpu drzi na 50% a aj citit ze sa tak u toho uz nepoti :). Tak 20 minut bol engine spusteny a bolo to stabilne. Vetrak sice hucal mierne a naznacoval ze tam je potrebne chladit cpu no povedal by som ze sa to uz neprehreje do extremu. Dik.

Potrebujes z mojej strany este nieco testnut okolo toho?
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-

pedromagician

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 233
    • Zobrazit profil
    • pedromagician.com
Re: TXT engine
« Odpověď #13 kdy: 6. Listopad 2018 - 20:56 »
Diky, som rad ze to trosku zlepsilo situaciu.

Zatial nie... tak zmena predsa len nieco, je tam TXT2. Nie je na normalne pouzitie len ma zaujima ci ti to bude vytazovat menej. Mozes to prosim ta skusit, dik :)
« Poslední změna: 6. Listopad 2018 - 21:47 od pedromagician »
wolfsworlds.wordpress.com

SoulSoft

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 50
    • Zobrazit profil
Re: TXT engine
« Odpověď #14 kdy: 7. Listopad 2018 - 15:20 »
Odskusane, drzalo sa to prevazne na 49% a pohybovalo sa to medzi 46% - 52%.

Pouzivas SDL_Delay, pripadne SDL_WaitEvent? U textovky v podstate by stacilo prekreslit obrazovku len pri zmene textu (zmenil sa cas, bol pridany text, kurzor preblikol). Hrotit to ale nemusis koli mne, ako som uz pisal po tej prvej uprave uz cpu stiha uchladit.
-::<< Programator TextGame2 enginu v jave. >>::-