Diskuze o textových hrách
Hráli jsme => Sharp MZ-800 a ostatní => Téma založeno: mop 3. Srpen 2011 - 21:05
-
Na světě je první "hratelná" demoverze budoucí textovky, kterou jsem avizoval v sekci Programování. V tuto chvíli umožňuje chodit mezi místnostmi (možné směry pohybu se ukazují vlevo nahoře) a prohlížet viděné předměty.
Dobrá zpráva je, že běží nejen v emulátoru Zdeňka Adlera, ale i v bezplatném emulátoru Michaela Franzena. Ten sice nezobrazuje border a špatně emuluje zvuky, ale to v tomhle případě až tak nevadí.
-
Luxusni, kdy bude hotovo?
-
Díky :) K finální verzi ještě cesta dlouhá, zatím přikládám aktualizované demo. Přibyly příkazy Inventář, Opakuj, VEzmi (ty už fungují), POužij a OTevři (ty zatím nic nedělají).
-
Jak dlouhá, do začátku školního roku to bude hotovo :)
-
No teda to je paráda, to se rýsuje krásná textovka ::) Vypadá to opravdu skvěle!
Bude tam standartně něco jako SIT (situace) či R (rozhlédni se), zatím to nefungovalo.
-
Není nahodou situace / rozhlédni se příkaz zastoupen slovem opakuj? Se mi tak jevil.
-
Je to tak, příkaz Opakuj vypíše popis místnosti a viděné předměty (pokud jsou). Ale můžu ho změnit na Rozhlédni, aspoň by se uvolnila jednopísmenná zkratka pro Otevři.
-
Ano, asi bych byl pro standartní "Rozhlédni" nebo i "Situace". Opakuj by mě hned nenapadlo ???
-
Pokrocil nejak MOP se svou textovkou?
-
Párkrát jsem se k tomu vrátil, takže menší pokroky po obsahové stránce se občas dějou. Až budu mít "scénář" vymyšlený, začnu teprve s implementací, takže žádné dílčí verze už se tu asi neobjeví. K dispozici bude až (snad odladěný) výsledek a bude to na 99% hotové letos :).
-
Nějak se mi u toho mého fontu nedaří vyrobit U s kroužkem, se kterým bych byl úplně spokojený. Která verze vypadá podle vás nejlíp?
-
První, to zbylé jsou spíše jen puntíky a ne kroužky. A už jsem to i takto jako "kosočtverec" viděl, je to lepší, než dělat čtvereček.
-
Souhlas, to první řešení vypadá rozhodně nejlíp; prostřední naopak nejhůř.
-
První. Kdyby sis udělal v grafickém editoru kruh o velikosti 3x3 bez vyhlazování, tak bys měl teoreticky dostat přesně takový tvar.
-
Párkrát jsem se k tomu vrátil, takže menší pokroky po obsahové stránce se občas dějou. Až budu mít "scénář" vymyšlený, začnu teprve s implementací, takže žádné dílčí verze už se tu asi neobjeví. K dispozici bude až (snad odladěný) výsledek a bude to na 99% hotové letos :).
Ahoj mope, tak jak to s tou textovkou vypadá ? Font pěkný, klapání taky fajn, jen hra ničemu zatím nerozumí...
-
Ahoj, do konce roku 2012 už to bohužel nestihnu :)
V posledních dvou letech jsem se tomu nevěnoval v podstatě vůbec. Ale díky tvému dotazu jsem se zase podíval do zdrojáků a uvažuju, co s tím dál. Napsal jsem si lepší prográmek na PC pro zakódování textů a mám ještě takový nápad, jak by se dalo ušetřit místo.