Diskuze o textových hrách

Nápady na textovku => Nápady hodné k realizaci => Téma založeno: Althania 13. Listopad 2011 - 01:07

Název: Ginger, The Furry Adventure
Přispěvatel: Althania 13. Listopad 2011 - 01:07
Zdravím. Rád bych vám představil můj první menší textovkový projekt, na kterém teď pracuji a zároveň se vás zkušenějších zeptal na několik názorů ohledně struktury a ovládání.

Takže k projektu.

Snažím se o humornou textovku inspirovanou Kocourem v Botách a odehrává se v alternativním světě menší středověké kočičí civilizace. Hlavním hrdinou je kocour Ginger, omylem přenesený z našeho světa při nepovedeném zaklínadle poněkud senilního kouzelníka Mňaulina. Zároveň je však při nepovedeném kouzle přenesen Mňaulinův učeň Ouško do kouzelného medailonu. Ginger se tak vydává s Ouškem na krku, doprovázen do Ouška zamilovanou Mňaulinovou vnučkou Tlapkou, na dalekou výpravu za legendárním Zlatým Klubíčkem, které jak Ginger i Ouško doufájí, má moc napravit Mňaulinovu chybu.

Ve hře nenajdete žádnou mapu, ani jakkýkoli záznamník. Pro NPC je připraveno několik variant rozhovorů, takže se moc nedoporučuje je naštvat ;) Příběh nemá lineární tvar, texty se přizpůsobují podle toho, jakou částí hry hráč prošel. Navíc, hráč sám musí odhalit způsob finální cesty a to prostřednictvím střípků z hovorů s NPC. Souboje ve hře nejsou. Zatím nevím, zda bude možné nějak umřít.


Nyní bych se Vás rád zeptal, jaké je podle vás asi nejideálnější ovládání textovky. Zatím přemýšlím o ovládání
podobné hře Simon The Sorcerer.


Textovka bude od základů vyvíjená v C# (.NET Framework 2.0) s případným portem do Javy.


Děkuju za čas potřebný pro přečtení a vítám jakékoli připomínky či návrhy.
Název: Re: Ginger, The Furry Adventure
Přispěvatel: z.e. m.k. 14. Listopad 2011 - 22:15
Fiha ...

(http://mypicz.zemk.com/index.php?module=thumbnail&file=7awqmz3jf43sev6n6pf.jpg)
Název: Re: Ginger, The Furry Adventure
Přispěvatel: KaiN 15. Listopad 2011 - 22:07
V tlapkách a ouškách jsem se sice nějak ztratil, ale spíš bych doporučil ovládání resp. příkazy jako v Monkey Island 1 než Simon the Sorcecer 1.
Název: Re: Ginger, The Furry Adventure
Přispěvatel: Althania 15. Listopad 2011 - 23:11
To Kain : Děkuji za první dobrou připomínku. Jak tak koukám, tak ovládání MI 1 je vlastně prakticky to, které jsem si tak nějak představoval. Jen musím přidat tlačítka 1-9 pro volbu věcí z textu. Nějaké ty ikonky věcí bych snad měl zvládnout, pixelart mě vcelku zaujal, ikdyž nejsem natolik zručný, abych dokázal vytvořit něco většího.