Diskuze o textových hrách

Všeobecná kategorie => Nikdy nevydané hry => Téma založeno: adent 17. Červen 2014 - 11:28

Název: Lunar Crazyman
Přispěvatel: adent 17. Červen 2014 - 11:28
Byl rok 1990 a my, Invalid Coin, se chystali vydat textovku pro dva hráče, Obrazovka byla rozdělená na dvě půlky, každý hráč měl vlastní ovládání přes menu, a princip byl prostý - každý hráč byl někde trošku jinde na měsíční základně a textovku šlo dohrát jen když oba kooperovali. Engine byl hotový, jenže pak přišla maturita, vejška, a už holt nebyl čas to dopsat... Ale možná to byl ujetý nápad!
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: panprase 17. Červen 2014 - 16:50
Tohle není vůbec ujetý nápad. Mne se líbí. Horší by bylo sehnat druhého hráče. I když v nejhorším by to uvladnul i jeden.

Já měl zase nápad přepínat mezi postavama. Tedy jakože hra si to přepla sama.  Zvláštní vydání se to mělo jmenovat.

Před pár lety jsem napsal první level v DarkBasicu - Kain to testoval a vyloženě mne nenáviděl.
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: pedromagician 19. Červen 2014 - 08:50
Nápad skvelý, ale naozaj sa obávam že dnešná doba by mu nedopriala :-( možno hrať 2ja online alebo niečo podobné :-)

Ha prepínanie postáv mám v Salome II ;-)
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: adent 19. Červen 2014 - 11:06
Nad textovkovým multiplayerem online jsem přemýšlel, technicky to není problém, dokonce by bylo možné, aby hráči interagovali sami se sebou a s prostředím (např. jeden otevře dveře, druhý je uvidí už otevřené), ale přináší to spoustu problémů se synchronicitou, s časováním, s tím, jakou míru interakce s prostředím zvolit - musely by být třeba dvě kategorie předmětů, unikátní (co jeden sebere, to už další nemohou) a obecné (klíče, nástroje, co každý potřebuje k vyřešení úkolu) atd.
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: panprase 19. Červen 2014 - 11:53

Nápad skvelý, ale naozaj sa obávam že dnešná doba by mu nedopriala :-( možno hrať 2ja online alebo niečo podobné :-)

Ha prepínanie postáv mám v Salome II ;-)

A kdypak se můžeme těšit na Saláme dvojku? He?
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: panprase 19. Červen 2014 - 11:55

Nad textovkovým multiplayerem online jsem přemýšlel, technicky to není problém, dokonce by bylo možné, aby hráči interagovali sami se sebou a s prostředím (např. jeden otevře dveře, druhý je uvidí už otevřené), ale přináší to spoustu problémů se synchronicitou, s časováním, s tím, jakou míru interakce s prostředím zvolit - musely by být třeba dvě kategorie předmětů, unikátní (co jeden sebere, to už další nemohou) a obecné (klíče, nástroje, co každý potřebuje k vyřešení úkolu) atd.

Jo to by bylo zajímavý, něco jak tu psal předloni Dave de Sade. Takovej MUD, ale to už nemí můj šálek kávy.
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: pedromagician 19. Červen 2014 - 18:28
Salome 2 je zatiaľ na papieri, musím dokončiť On the Boat a potom slubeny " Kroužící orel" :-)
Název: Re: Lunar Crazyman
Přispěvatel: pedromagician 20. Červen 2014 - 21:26
Nad textovkovým multiplayerem online jsem přemýšlel, technicky to není problém, dokonce by bylo možné, aby hráči interagovali sami se sebou a s prostředím (např. jeden otevře dveře, druhý je uvidí už otevřené), ale přináší to spoustu problémů se synchronicitou, s časováním, s tím, jakou míru interakce s prostředím zvolit - musely by být třeba dvě kategorie předmětů, unikátní (co jeden sebere, to už další nemohou) a obecné (klíče, nástroje, co každý potřebuje k vyřešení úkolu) atd.

To menovane vidim ako 1 problem, ale o to zavaznejsi. Vybalancovat pribeh. Každopádne začnem o tom dumať :-)