Diskuze o textových hrách

Všeobecná kategorie => Nikdy nevydané hry => Téma založeno: panprase 12. Červenec 2014 - 23:06

Název: Přepadení piráta H.
Přispěvatel: panprase 12. Červenec 2014 - 23:06
Tohle jsem kdysi dávno - někdy kolem roku 1995 rozdělal a nikdy nedodělal, ani nevím proč, možná, že jsem přišel o zdrojáky.

Všechno nastartovala taková malá příhoda - kámoši chodili k jistému pánovi co jim kopíroval diskety za pět korun na Amigu, no byl to pirát jako poleno, bydlel v temné čtvrti, plné podivných individuií a cesta k němu byla vždycky tak trošku dobrodružství.

Diskety samozřejmě kopíroval za úplatu, jeden kamarád namaloval takový pěkný obrázek a nazval jej právě Přepadení piráta H.

Jediné co si tak nějak z původního scénáře, který vymýšlel další kamarád pamatuju, že hráč začínal v havarovaném bombardéru z druhé světové a musel se dostat ven.

No úplnej nesmysl.

Taky si vzpomínám, že jsem to psal kdysi v GFA basicu, no vzpomněl jsem si na to dneska, když jsem někde na netu objevil příručku k tomuhle jazyku, úplně mne napadlo, že bych v něm mohl zase zkusit něco napsat.
Název: Re: Přepadení piráta H.
Přispěvatel: pedromagician 13. Červenec 2014 - 07:43
Bombarder? Skoro ako Indiana Jones ;)
Název: Re: Přepadení piráta H.
Přispěvatel: panprase 30. Červenec 2014 - 19:18
Mno to byla proste silenost. Ono toho je vic. Obcas si na neco vzpomenu a pak ten fragment zkousim zakomponovat do nejake soucasne hry, o kterou se pokousim.

Treba zacatek Zabil jsem Mistika, panove zacina ve vytahove kabine, hrac nevi co je, kde je a kdo je. Ono to vlastne vzniklo tak nejak z dochovaneho fragmentu, engine, ktery "programoval" Plastic a ja ho nasel tak nejak nahodou.