Diskuze o textových hrách

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - misticjoe

Stran: 1 2 3 ... 5
1
Amiga / Re: Ovečka udělala bééé
« kdy: 8. Duben 2012 - 15:36 »
Musim si najit cas a taky zaparit. Ale ted jsem krajne vytizen. Skoda

2
Amiga / Re: After the End
« kdy: 12. Březen 2012 - 10:02 »
Tak ja se s tou AROSi Romkou zatim nejak peru. Myslel jsem si, ze kdyz na tom bezi AMOS, tak neni zadny problem. Ale je. ATE se s AROSi romkou nerozebehne. Hra se sice nacte, ale tim to konci. Jen cerna obrazovka a nic. KaiNovi jsem to dal samo ve win verzi, ale s normalni rom. Coz je pak pro distribuci nevhodne.
Nicmene podle meho nazoru si ty nase hry stahuje vic lidi. Alespon na Amiga.cz jsem si jisty, ze to nehituji boti, ale otase si stahlo realne tolik lidi, kolik je napsano u pocitadla. Druha vec je, zda si to opravdu zahraji a nebo si to daji jen do archivu her...

3
MS - DOS / WINDOWS / Re: Dizzy
« kdy: 4. Březen 2012 - 09:35 »
No win vista a vyse si s DOS programy nerozumi. Cili ani moje sedmy ne. A DOSbox je vec krajne divna. Nikdy se mi ho nedopodarilo kloudne rozchodit a pouzival jsem ho tak minimalne, ze vzdy jednou za rok se musim procist celou dockou.

4
MS - DOS / WINDOWS / Re: Dizzy
« kdy: 2. Březen 2012 - 20:06 »
Tak jsem si to chtěl taky zahrát a nějak ono nic... DOSové programy už dneska wokna neumí... Škoda...

5
Amiga / Re: After the End
« kdy: 1. Březen 2012 - 21:46 »
Betatester obdržel preview prvního levelu (no spíš první části, ono to na levely nebude, ale spíš kontinuální...)... HOLY MAKEJ NA AKČNÍ MINIGAME!

6
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 1. Březen 2012 - 21:45 »
Ni já za to nemogu! To všechno Ludvíííííííík...

7
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 26. Únor 2012 - 15:12 »
No to bylo snad bez návodu nedohratelné :-)

8
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 22. Únor 2012 - 18:36 »
Už jsem zažil méně logické situace v adventurách. Třeba takové Tajemství oslího ostrova byl slušný masakr. A nebo ta šílenost - Světák Bob...

9
Amiga / Re: After the End
« kdy: 22. Únor 2012 - 18:34 »
Hm, do Masakru jsem dělal nějakou ansi parodii, ne? A Dizzy už je konečně na pořádnej počítač? Jako třeba na Amigu? Bo nevím, jestli bych měl na ANSI ještě nervy ;-)

10
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 21. Únor 2012 - 18:26 »
Co ti na tom přišlo nelogického. Miluje kuchařku, je šmírák a úchyl, ale přitom velmi svědomitý pracovník. Zapomenuté kalhotky jsou jedinou jasnou volbou, no ne?

11
Amiga / Re: After the End
« kdy: 21. Únor 2012 - 18:25 »
After The End level 1 se blíží ke svému zdárnému dotvoření. Kdo by chtěl dělat betatesting, nechť se přihlásí. Upozorňuji, že textovka je těžká. Betatestery se stanou první tři, kteří sem do vlákna napíší, že by se toho rádi zúčastnili.

12
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 18. Únor 2012 - 10:18 »
Ale panove, to je najednou zajmu o moji malickost. Abych se nezacal cervenat. :-) Vzdyt odlakani skolnika je tak logicke, jak jen u uchylneho slidila byt muze. Jinak Bravicko je z valne vetsiny autenticke. Projel jsem net a vyzobal scany ze starych cisel.

13
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 13. Únor 2012 - 09:37 »
Jo, no vidis. Tak to vlastne jde se tam dostat. To ze se vypisuje bude ale asi tedy nejaka chyba v podmince. Ono, kdyz ho nezavres, tak normalne korzuje po budove.

14
Amiga / Re: Otík a Vanoce
« kdy: 12. Únor 2012 - 21:28 »
Prosimtě - někde jsem to zmiňoval - asi na Amiga fóru. Nevim, jak to lidi děláte, že se stihnete dostat přes hlídače zpět do jeho místnosti. Ano, je to tedy takový bug. Normálně by tě měl zabít. Zdá se však, že někde se mu dá proklouznout. Hlídače nezabiješ - musíš ho zavřít. Betatesting dělal Holy no :-)
Předpokládám ale, že zpět z místnosti se nedostaneš a hlídač tě killne, což je vpořádku. (ten hlídač ve skutečnosti už ve své místnosti není - za normálních okolností by se do ní hráč neměl dostat dokud hlídače neuvězní, proto v podmínkách ani hra nepočítá s tím, že se tam jinak dostaneš)
Mimochodem jsem si tenhle bug zkoušel nasimulovat už když to hlásil tuším Solaris (či kdo). A taky se mi to nepovedlo - toliko na obranu Holyho betatestingu. Prostě se kucí trefíte do nějaké zvláštní situace. Kdyžtak mi popiš krok po kroku, jak se ti to povedlo a já udělám nějaký hotfix.

15
ZX Spectrum / Re: SexiMatrix
« kdy: 9. Únor 2012 - 11:22 »
Mistic mel rad poburujici temata. Nicmene originalni napad to neni. Prevzal jsem ho z nejake zahrnicni textovky, kde byl hlavni hrdina multiouchyla. Coz jsem pak zapracoval v nejakem pokracovani. Ja ty textovky na spectru bral spis jako takovy trenink. Treba KSCM (nebo jak jsem to pojmenoval) byl gamebook z Manase ve fabrice. Proste jsem tomu jeste nevymyslel nijak dej. Nicmene SexyMatrixy bych zaradil do skupinky "nehrat". Ani nevim, jak je mozne, ze se dostaly na net a jeste prezily.
Dneska uz psal hru samozrejme jen o nejakem nekrofilnim homosexualnim zoofilovi se specializaci na ledni medvedy.

Stran: 1 2 3 ... 5