Diskuze o textových hrách

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - tekket

Stran: 1 2 3 4 5
46
Programování / Re: Syrečky
« kdy: 31. Říjen 2015 - 22:35 »
Na Gaspodu:
Ještě jsem zkoušel dát pohovce třídu Underside a masku jsem umístil do ní, ale po objevení masky jsem zjistil, že při popisu místnosti se mi zobrazí text:
Citace
Pod rozvrzanou pohovkou je plynovou masku

Tj. ve zprávě se objekt pod pohovkou zobrazí nesprávně ve 4.pádu místo prvního.

A mám podivný problém s listerem v inventáři. Např. když seberu masku, tak inventář vypíše:
Citace
Neseš ty plynovou masku

Stejně tak u syrečků. Teprve když mám oba předměty, tak se lister chová jak má. Např.
Citace
Neseš nakládané syrečky a na sobě máš masku.

47
Programování / Re: Syrečky
« kdy: 31. Říjen 2015 - 00:59 »
Tak tady to je. V příloze jsou Syrečky v TADS 3.

48
Programování / Re: Syrečky
« kdy: 30. Říjen 2015 - 21:08 »
tak já si to zkusím cvičně v Tads3, aspoň se do toho trochu dostanu. Doposud jsem zvládl pouze zprovoznit frobtads na linuxu, sehnat zvýrazňování syntaxe a nastavit editor pro pohodlnou kompilaci. A byl jsem z té vyhlídky na tvoření tak nadšený, že jsem dostal chuť si nějakou textovku zahrát a místo studia tads3 jsem si pustil Guild of Thieves od Magnetic Scrolls.

Gaspoda: jo, syrečky koukám mají zaděláno stát se českou obdobou Cloak of Darkness.

49
Všeobecná diskuse / Re: textovka za poplatok
« kdy: 27. Leden 2015 - 21:45 »
Ohledně moderních komerčních textovek. Na Steam Greenlight jsou nyní tři textovky k hlasování(uživatelé Steamu zde hlasují, zda se má daná hra objevit na Steamu)

Kromě již dříve zmíněných Hadean Lands od Plotkina jsou to ještě:

Jack Toresal and The Secret Letter
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=371862595

a

The Shadow in the Cathedral
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=371866777

Obě jsou ve skutečnosti staršího data - 2009 a dají se také velmi lacino pořídit na webu autorů http://www.textfyre.com/

50
Nové textové hry / Re: Základna na asteroidu
« kdy: 13. Leden 2015 - 21:24 »
zvyk je železná košile:) mě to zase svádí ke zkratkám z angličtiny jako X místo P, nebo L místo R.

Gaspoda: Musím pogratulovat, právě jsem přistál a za celou dobu naprosto bezproblémová implementace. Všechno hezky česky, parser si poradí se vším, co mě napadne a odezvy působí přirozeně.

51
Nové textové hry / Re: Základna na asteroidu
« kdy: 13. Leden 2015 - 16:56 »
Moc pěkný. Doufám, že si brzo najdu čas hru si pořádně zahrát. Zatím jsem to jen omrknul. Česká hra v TADS3, to je předpokládám primát, ne?

52
Všeobecná diskuse / Re: textovka za poplatok
« kdy: 7. Leden 2015 - 20:16 »
Od Plotkina je vše Inform 6 a 7. Hadean Lands velmi vážně uvažuju, že koupím. Něco málo jsem od něj hrál, něco dohrál a vše se mi líbilo. Navíc se mi líbí téma a vzhledem k rozsahu hry to myslím stojí za to.

Také sem tam někdo udělá extra verzi free textovky např. pro tablety a čtečky je k dispozici jako placená. Např. The King of Shreds and Patches od Jima Mahera.

Každopádně od textovky, za kterou bych byl ochoten platit očekávám následující:
  • špičkový engine s kvalitním parserem a formát, který lze interpretovat víceméně na čemkoliv
    kvalitní a důsledný beta testing od více testerů
    jazyková korektura
    kvalitně napsaný a dostatečně zajímavý příběh
    velmi poctivá a hloubková implementace
    vyvážená hratelnost a přísně logické puzzle
    nadstandardně rozsáhlá - tj. určitě větší, než běžná velikost free her
    ovšem žádná nastavovaná kaše(aneb žádných x tisíc prázdných lokací:) )
    a ideálně ještě něco navíc, třeba pěkná in-game mapa, příležitostná ilustrace, feelies, apod.

53
Programování / Re: SDL Basic
« kdy: 21. Duben 2013 - 17:16 »
SDL neznám. Freebasic je compiler, takže zdrojový kód je ke spuštění třeba zkompilovat do klasického exe souboru(mimojiné).

Pro textovky se dá vystačit s výstupem na konzoli. Moc do hloubky jsem si s ním nehrál, ale na textovky je více než postačující.

54
Všeobecná diskuse / Re: Hledání hráčů
« kdy: 23. Leden 2013 - 13:43 »
Jestli chceš gamebook, který poběží na webu, tak můžeš mrknout na http://undum.com/

55
Programování / Re: Amiga OCTAMED soundstudio
« kdy: 19. Prosinec 2012 - 19:53 »
Apropó: Tohle mě vždycky baví, převodníky, utility, pluginy... Když je to všechno tak prosté, tak proč proboha někdo nevyrobí sampl disk s ADF a nedá ho tam a je po problémech  ;D

Třeba to uděláš ty, až se ti to povede dát dohromady:)

56
Programování / Re: Amiga OCTAMED soundstudio
« kdy: 19. Prosinec 2012 - 03:15 »
pokud jsi na windows, tak total commander má plugin, který umí pracovat s adf...pokud s tím pracuje jako s klasickým archivem, tak bys mohl vytvořit adf s libovolnými samply a daty obecně. Někde jsem viděl odkaz na amigáckou utilitu pro převod z wav do iff, tuším, že taky na aminetu.

57
Programování / Re: Amiga OCTAMED soundstudio
« kdy: 15. Prosinec 2012 - 17:25 »
můžeš zkusit mrknout na aminet do sekce mods: http://aminet.net/tree?path=mods , buď potahat moduly a vytahat si z nich samply, nebo tam někde možná budou i samply: http://aminet.net/search?f=2&path=mods/inst&sort=bytes&ord=DESC

 Další varianta jestli existuje nějaký způsob hromadnýho převodu např. z wav do iff(nebo jaký formát se na amize používá)

58
Programování / Re: TextGame engine
« kdy: 27. Srpen 2012 - 18:36 »
Jo, mám Java 32bit 7U5 a běží v pohodě.

59
Programování / Re: TextGame engine
« kdy: 5. Srpen 2012 - 15:39 »
Bezva.  :) A ještě bych měl jeden návrh, a to aby se přístup do editoru konkrétní hry dal zaheslovat, tj. aby se zabránilo tomu, že by někdo podváděl při hraní tím, že si hru prostě zedituje.

Ve verzi, kterou mám je možnost nastavit heslo.

60
Programování / Re: TextGame engine
« kdy: 5. Srpen 2012 - 15:38 »
Zatím jsem se na engine díval dost zběžně, ale jednu věc jsem nikde nenašel. Dají se v editoru mazat již vytvořené položky (např. synonyma, objekty apod.)?

Stran: 1 2 3 4 5