Diskuze o textových hrách

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Kroužící orel

Stran: 1 ... 12 13 14
196
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 6. Duben 2014 - 23:40 »
Hurá, dnes jsem dokončil textový popis první části od začátku až do konce. Prosím o přečtení, dává-li vše smysl a případné upozornění na chyby. Zase jsem se vyřádil ve vzpomínkách a myšlenkových pochodech našeho indiána, tohle mě prostě baví a plně odráží i můj vlastní pohled na svět.
Teď mě čeká doplnění potřebných i nepotřebných předmětů a změnový popis toho, co se stane. Ještě doplním přesnější popis těchto předmětů a postav po prozkoumání hráčem.
Nyní už můžete začít programovat, lhostejno v jakém engine, moc se těším na první testovací verzi...

Ještě jsem si všiml v chybě v odkazech u diskuze v sekci Kroužící orel:

Z hlavní nabídky, pokud kliknu v sekci Kroužící orel na odkaz 2, odkaz je správný a dostanu se do druhé části naší diskuze:
http://textovky.panprase.cz/index.php?topic=202.15

Pokud se nacházím v první části diskuze o textovce a chci klidnout na tlačítko další, objeví se špatný odkaz ještě na starou diskuzi v Salome:
http://textovky.panprase.cz/index.php?topic=202.0;prev_next=next#new

Jdu teď spát, všem návštěvníkům přeji po další dny modrou oblohu nad hlavou

Kroužící orel

197
TXT / Re: On the Boat
« kdy: 5. Březen 2014 - 22:26 »
Už teď se moc těším, Salome byla výborná, jen doufám, že do doby vydání zvládnu napsat příběh k mé textovce... . Já klasického kentaura plánuji v některé z dalších her, bude tady možné vybrat si na začátku hry svojí postavu? Já bych právě jako kentaur docela rád potkal toho kyberkentaura, protože si s ním chci dát závody na stepi, věřím, že se ta plechovka na rozpáleném slunci sama rozpadne :D.

198
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 5. Březen 2014 - 22:17 »
Teprve dnes jsem se zase dostal k pokračování, od neděle do úterý jsem školil Linux, takže jsem si od počítadla chtěl dát chvíli oddych. Ale v týpí o uhýnku mě napadla docela zajímavá novinka, která pokud vím ještě v žádné textovce nebyla - pokud hráč chce jít do lokace, kam by hlavní hrdina v žádném případě nešel, hráče přímo oslovím a vysvětlím mu své důvody. To by mohlo mnoho lidí oslovit, snažím se každému mluvit až do duše právě z indiánského pohledu. Jo, nutit indiána toužícího po svobodě a nespoutanosti chodit k holiči opravdu nepůjde, to si pak na takovém hráči zatraceně smlsnu :D
Doplnil a rozšířil jsem text prvních deseti lokací a v dalších dnech budu pokračovat. Už je na světě i pár předmětů a časem vymyslím další. Rozhovory jsem také více rozpracoval, příběh se mi začíná stále více vybarvovat.

199
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 27. Únor 2014 - 21:17 »
Výborně, nové téma je určitě super nápad. Mě by se rozhodně líbíly 2 engine a čeština i slovenština, jsem rozhodně pro to, aby si hráč mohl vybrat, v tuto chvíli to ale nespěchá, nejdříve udělejme českou verzi. Text první úrovně jsem zase doplnil a budu postupně doplňovat, nejde to tak rychle, ale snažím se - je to jako u textovky, když už si nevím rady, nejlepší je zalehnout a druhý den na řešení přijdu, u tvorby je tomu zrovna tak.
Dohodněte se společně na engine, pokud Vás napadne cokoli změnit nebo doplnit do textu, hurá na to, více hlav víc ví.

200
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 26. Únor 2014 - 11:32 »
Určitě se někdo najde, ale angličtina nespěchá, my máme přeci rádi češtinu a slovenštinu :). Mě by se moc líbil překlad do lakotštiny, která je mezi milovníky indiánů docela oblíbená, viz např. toto fórum:
http://www.lakotadictionary.org
to už bych viděl jako dokonalou finální úpravu...

Dnes jsem začal s popisem lokací ve městě, až si vyřídím vše okolo koní a dřeva, budu zase pokračovat, do konce týdne chci mít hotový popis první části včetně předmětů. Můžete vesele editovat a psát své poznámky, zkusil jsem se odhlásit z účtu a vypadá to, že práva jsou OK.

201
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 23. Únor 2014 - 17:10 »
Ja, ja, všechny dokumenty jsem předělal do jejich formátu, teď už snad problém s nabodeníčky zmizí... . Vytvořil jsem dokument Změny, kde budu vždy popisovat novinky. Hru bych rád rozdělil do několika úrovní, pro první jsem vytvořil mapu v Dungeon Crafteru, snad bude dost přehledná. Vezi 1.4.1 jsem stáhnul odsud:

http://www.dracidoupe.cz/index.php?rub=downloady&skin=silver&relid=&form=1&n_s=10&skupina_form=vsechny&ord=id&format_form=exe&j_ord=ASC

na internetu je k dispozici už trojka, ale ta stávající určitě stačí, určitě se na novou časem juknu.

Mapu westernového městečka živícího se obchodem se stříbrem jsem vytvořil podle reálné předlohy, tak snad tam nic nechybí, aby dnešní kovbojové moc neprudili - já se v tomhle moc nevyznám, mě ke štěstí stačí týpí, kůň a indiánská žena :D

Zítra a pozítří mě čeká školení Linuxu, ve středu se zase dostanu k textovce a připravím popis lokací, předměty a návod na hru, pak už konečně budete moci začít tvořit.

Mimochodem, napadlo mě, že by nebyla od věci česká i slovenská jazyková mutace, jestli budeš mít Pedro čas a chuť, já sice řeči našich východních bratrů rozumím, smysuplně to přeložit si ovšem netroufám...

202
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 20. Únor 2014 - 12:57 »
Paráda, zatím jsem připravil celkový popis hry a o čem to bude, prosím pročtěte a vesele namítejte a kritizujte :) Začnu připravovat lokace a postupně doplňovat předměty a rozhovory.
Cestu k souboru máte oba v emailu.

203
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 18. Únor 2014 - 10:35 »
No, pánové, já si tu mobilní verzi moc neužiju, lepší telefon z mé poslední práce mi moje milovaná kobylka vesele zadupala do země, SIMka to naštěstí přežila a teď mám Nokii 105ku, kde mě podobná kratochvíle tak mrzet nebude ;). Ale nemá OS, takže s hraním to asi nepůjde, zase mě ale nepolíbí žádné viry, to má taky něco do sebe...

Ještě zpátky k Salome, fíha, 8 konců jsem nečekal, takže určitě budu vděčný za komplet návod, rád si jí ještě jednou projdu. Ve Wine se dá dnes rozchodit docela dost věcí a v nejhorším je tu Virtualbox. Problém je v tom, že novější verze Wine nemusí spustit hry, které fachaly předtím, ale to se dá docela pořešit přes Playonlinux.

12ku už jsem dohrál a zavzpomínal na svojí dávnou Amču pětistovku a dvanáctku, bezva jsou i enginy od Kaina nebo ten nejnovější Salome, taky mě zaujal Simple Python Engine for Adventure Games, který už se asi nevyvíjí. Každopádně co nejdříve připravím nějaké textíky a pošlu Vám je na email, ať se někam dostaneme.

204
TXT / Re: Kroužící orel
« kdy: 16. Únor 2014 - 22:04 »
Výborně, děkuji za nakopnutí, hru už jsem konečně dohrál a zkusil všechny tři závěrečné způsoby, teda, ani jeden nestojí za to, brrr... Byla to ale paráda, na novou hororovku se už moc těším a na engine také.

Pro pana vepře - určitě rád zkusím jakýkoli engine, já bych rád naprogramoval indiánskou textovku (je to moje obrovská záliba, moc se mi líbí jejich životní styl, rád tak i vypadám a jezdím v tomto stylu na koni) a kamarád by zase vytvořil něco na motivy Majora Zemana, to by v dnešní době oslovilo určitě dost lidí. Mám teď přes zimu více volno, na jaře a hlavně v létě mě čekají delší vyjížďky a dětské tábory u koní, takže bych rád začal co nejdříve. Texty připravím a zašlu (musíme společně dohodnout formát) nebo bude-li nějaká testovací verze engine, vložím přímo tam.

A nejlepší bude textovku naprogramovat v obou, ať si hráč může vybrat ten, který mu vyhovuje, já sám jsem někdy otráven z ne příliš pohodlných rozhraní a je pravda, že každý máme jiné preference (ale musím mlčet, sám jsem dříve pracoval jako admin, ne vývojář).

Pedrův engine je bez problémů spustitelný i pod Linuxem ve Wine, přimlouvám se i pro nativní Linuxovou verzi, holt my indiáni máme rádi svobodu ve všem...

205
TXT / Re: Salome
« kdy: 13. Únor 2014 - 10:50 »
Moc děkuji za perfektní textovku, ten engine je vynikající a běží i pod Linuxem pomocí Wine.

Mám jeden dotaz, dostal jsem se už do poslední kapitoly, mám u sebe drát, křesadlo, mravence, ořech, šavli a truhličku. Právě jsem v hradních chodbách a nedaří se mi otevřít dveře, drátem by to určitě šlo, ale k tomu určitě budu potřebovat papír - ten ale od obchodníka už nemám za co koupit, všechny peníze jsem dal strážnému před branou. Také symboly ve studni mi zatím moc nepomohly. Mohu poprosit o radu?

Moc rád bych vytvořil svojí textovou hru z indiánského prostředí, myslím si, že o něco takového se ještě nikdo nepokusil, bohužel nejsem programátor a s TADSem jsem zatím moc nepochodil, ten se podle mého názoru bez alespoň minimální znalosti programování nedá použít. Takže se taky přimlouvám za uvolnění tohoto enginu, vypadá správně starobyle a hrát textovku právě v něm má nezapomenutelnou atmosféru.

Stran: 1 ... 12 13 14