Diskuze o textových hrách

Poslední příspěvky

1
TXT / Re: Zabil jsem Mistica, pánové...
« Poslední příspěvek od pedromagician kdy 29. Listopad 2020 - 08:41 »
Menej je niekedy viac :-D ale zdá sa mi, že keby to bolo rozdelené na tri časti, tak ten príbeh by to mohlo rozbiť. Ktovie.

Odoslané pomocou Tapatalku

2
Nové textové hry / Re: Vězeň číslo 163
« Poslední příspěvek od panprase kdy 26. Listopad 2020 - 19:07 »
Taková zákulisní informace, na Zřídla navazuje povídka Zastávka na Golarku - Ikarie 2007/04
3
TXT / Re: Zabil jsem Mistica, pánové...
« Poslední příspěvek od panprase kdy 26. Listopad 2020 - 19:06 »
No buď rád, že tam nebyla ještě jedna část, na tu už jsem taky neměl.
4
TXT / Re: Zabil jsem Mistica, pánové...
« Poslední příspěvek od pedromagician kdy 25. Listopad 2020 - 21:21 »
Za mna cisty ulet, co sa tyka dlzky :)
Pride mi to ako 2 textovky, ale kludne by sa dalo finale oddelit a mat 3 plnohodnotne kusky. Kazda cast je skvela aj ked takto spolu trochu unavna ;) myslim ze zaver vysvetluje pripadne nelogicnosti.
5
Nové textové hry / Re: Vězeň číslo 163
« Poslední příspěvek od pedromagician kdy 25. Listopad 2020 - 21:15 »
Horká vřídla Quilidaru sa mi fakt pacili, no vazna som uz nedohral asi mu dam znova sancu ;)
6
Nové textové hry / Vězeň číslo 163
« Poslední příspěvek od panprase kdy 25. Listopad 2020 - 19:54 »
Tak čirou náhodou jsem objevil scénář pro Horká vřídla Quilidaru. Jako je to teda novinka rok stará...

https://www.dousabel.cz/dsa/Vezen.zip
7
TADS / Re: Kroužící orel 2
« Poslední příspěvek od Kroužící orel kdy 23. Listopad 2020 - 23:30 »
Tak děti nám konečně již brzy půjdou do školy a místo řádění v MS Teams a učitelování mohu pokračovat ve vývojařině. Vždy, když se na dílko juknu po nějakém čase, napadají mě nejen novinky, ale také věci, které je třeba opravit - podle popisu lokací a předmětů z tads.cz jsem sjednotil názvy předmětů i místností, tím se hra i zdrojové kódy zase o něco zpřehlednily.

Vím, že tvorba mi jde neskutečně pomalu, kromě domácích záležitostí ale vše kombinuji s objektovými jazyky, teď už jsem ve fázi, že je mi vcelku fuk, zda něco vytvářím (mnohem častěji však upravuji) v C++, Pythonu nebo v Javě, teoretické zkušenosti z těchto jazyků parádně vidím v praxi přesně tak jak popisuje GETTING STARTED IN TADS 3 v kapitolách PROGRAMMING PROLEGOMENA a FURTHER PROGRAMMING CONCEPTS AND CONSTRUCTS. A to je ono, bezvadně vytvořený OOP jazyk TADS3 všechny konstrukce parádně ukazuje v praxi a přesně tato výuka mi sedne.

Z vynikajícího QT Creatoru jsem zatím přešel na VSCode s velmi základním TADS3 rozšířením, zde mohu využít alespoň nějakou kompletaci textu a rozhraní mi přijde drobet přehlednější. Na druhou stranu až budu tvořit něco v C++ a QT, vesele se vrátím zpátky, je bezva, že každý editor je vhodný na něco jiného a dnešní výběr je obrovský.

Na Github jsem umístil aktuální zdrojáky včetně plně funkční hry a budu zase pokračovat, naštěstí pomalu začíná zimní sezóna a v kombinaci s dětmi ve škole se zase dostanu dále. Vidím, že tvorba ve výborném TXT Enginu pokračuje mílovými kroky a to je dobře, po práci si zase rád něco zahraji. Už mám ale plány na třetí závěrečný díl, který budu koncipovat trošku jinak, soustředit se pouze na vyprávění a především komunikaci s postavami s minimem hlavolamů tak, jak Gaspoda uvádí v úvodu svého manuálu, mě stále více láká.
8
TXT / Re: Zabil jsem Mistica, pánové...
« Poslední příspěvek od KaiN kdy 19. Listopad 2020 - 18:45 »
Já bych si dovolil doplnit, že velice důkladně a neobyčejně pečlivě otestováno. :-)
9
TXT / Re: Zabil jsem Mistica, pánové...
« Poslední příspěvek od panprase kdy 19. Listopad 2020 - 17:59 »
No a je to venku - otestováno, opraveno a tak vůbec....

https://panprase.cz/clanek/zabil-jsem-mistica-panove/
10
TXT / Re: Další dechberoucí dobrodružství
« Poslední příspěvek od panprase kdy 11. Říjen 2020 - 18:03 »
No tak jako, konec si žádá pokračování to je jasný. Ale středozemě - by taky byla skvělá.