Pro dotazy a zkušenosti s novou hrou zakládám nové téma, předchozí už mi přijde drobet přeplněné.
EIZO je od úterka doma, zatím vesele testuji, ten mód pro čtení papíru se zatím zdá být pro vývojařinu v kombinaci s RedShiftem ideální. Parádně se pracuje v GUI i v konzoli, tam se mi zatím nepodařilo obraz roztáhnout na plnou šíři, to se ale určitě časem poddá. Ovládací menu je jednoduché a plně funkční, žádný další software opravdu není třeba, vychytal jsem si 3 módy, které budu používat a ručně přepínat. Únava očí opravdu zmizela a to je super, takže další tvorba bude mnohem příjemnější.
Právě jsem s obrovskou pomocí dohrál druhou verzi Syrečků, těžké, ale skvělé a teď se dám zase do práce. Osnovu hry už mám rozdělanou a pro lepší zážitek jsem si našel vše potřebné k interiéru hradu, kláštera a možná i něčeho navíc, už se těším.
První dotaz bych měl k objektu třídy Vaporous, s jeho pomocí jsem vytvořil měsíční svit na louce, samotný měsíc jsem definoval jako Distant:
+ mesic : Distant 'měsíc' 'měsíc' *2
"Krásně svítí nad ztemnělou krajinou. "
gcName = 'měsíce, měsíci, měsíc, měsíci, měsícem'
gcVocab = 'měsíce/měsíci/měsícem'
;
+ mesicni_svetlo : Vaporous 'měsíční světlo' 'měsíční světlo' *4
"Bledý svit měsíce ozařuje jinak zcela temnou noc. "
gcName = 'světla, světlu, světlo, světlu, světlem'
gcVocab = 'světla/světlu/světlem'
;
Prozkoumání je OK, při pokusu o sebrání dostanu hlášku "To s tebou nemůžeš udělat." - podobně to dopadne při hraní Heidi, pokud se pokusím sebrat kouř, viz její zdroják řádek 763. Tady bych očekával spíše zápornou zprávu ohledně sebrání, můžeš se prosím juknout na překlad?
Jdu si vyhrát s těmi vlky a uvidím, co mi TADS nabídne nebo spíše co z něj dokážu použít já, už se těším.