Není nad komentovaný výpis programu... 
Ano, ano, to je přesně ono, co říkám

Každopádně díky lanexovi za ukázku, je vidět, že umí

Nicméně pro mne to znamená prakticky to samé - studovat každý příkaz zvlášť a pokoušet se pochopit, co který dělá a proč je umístěn tam, kde je umístěn.
Řeknu to ještě jednou. Je to jako kdyby někdo přiletěl z Marsu a pokoušel se pochopit BASIC pouze z ukázkového programu. Studoval by to zhruba následujícím způsobem:
- Pochopil by nejprve, že jde o nějaký jazyk.
- Pochopil by, že každá řádka vyjadřuje 1 instrukci.
- Začal by zkoumat pokus/omyl, co ty instrukce dělají na obrazovce.
- Pochopil by, že to, co instrukce dělají, dělá vlastně nějaká ta krabička zvaná počítač.
- Začal by zkoumat počítač. Nakonec by se dobral výzkumu procesoru, řadičů a pamětí.
- Pochopil by, že ty instrukce mají exaktní souvislost s těmi elektrickými procesy v počítači.
- Možná by musel prozkoumat význam polovodičů a jejich smysl.
Atd.
Takže co tím chci ukázat je jen to, že člověk by se to měl učit zhruba opačně, tj. zafixovat si určité souvislosti, aby pochopil například komentář typu:
"teď rotujeme akumulátor a to celkem 10x" apod. Je potřeba vědět,
proč se to má udělat, možná je dobré vědět, co je to akumulátor a proč na něho v té chvíli mám sáhnout? Jinak je veškeré studium plané, a námaha odpovídá zhruba tomu Marťanovi
